Mostrando entradas con la etiqueta Fi. Mostrar todas las entradas
Mostrando entradas con la etiqueta Fi. Mostrar todas las entradas

jueves, 24 de enero de 2013

Voleu veure el Pecha Kucha?


Doncs, aquí el teniu.

I la guia didàctica?



Hem volgut compartir amb vosaltres tota la nostra feina, que no ha estat poca, i és per això que vos hem anat mostrant tots els avanços que ha anat sofrint el nostre projecte, però també tot el procés d’aprenentatge que hem realitzant nosaltres mateixes.

I és per això que, encara que aquest apartat acabi, ja que el semestre ha tocat el seu fi, nosaltres no acabarem mai d’aprendre i compartir, perquè aquest és un procés continu al llarg de la nostra formació, al llarg de la nostra carrera professional i al llarg de la nostra vida.

És per aquest motiu que volem fer-vos saber que tot aquest conjunt de conflictes, tant cognitius com interns, errades i frustracions, a més de tots aquells moments de compartir, estar i escoltar ens han set útils i beneficiosos en la nostra formació, no únicament com a mestres, sinó també com a persones, perquè en el fons és el que som: éssers en constant aprenentatge. I és amb això que ens quedem.

Així que gràcies per escoltar-nos, respectar-nos i arropar-nos, perquè sense TU no hauria estat igual.