Mostrando entradas con la etiqueta Segona sessió. Mostrar todas las entradas
Mostrando entradas con la etiqueta Segona sessió. Mostrar todas las entradas

viernes, 19 de octubre de 2012

Un grup diferent!


Sembla ser que som un grup un tant creatiu, no?

O almenys capaç de canviar de disfressa molt sovent, perquè podem passar d’anar de micos, a porquets o agafar el descapotable i anar-nos-en a la platja.

Realitzada per n'Ali.

Realitzada per na Cira.

Realitzada per n'Amanda.

A què són divertides?