viernes, 19 de octubre de 2012

Un grup diferent!


Sembla ser que som un grup un tant creatiu, no?

O almenys capaç de canviar de disfressa molt sovent, perquè podem passar d’anar de micos, a porquets o agafar el descapotable i anar-nos-en a la platja.

Realitzada per n'Ali.

Realitzada per na Cira.

Realitzada per n'Amanda.

A què són divertides?

viernes, 28 de septiembre de 2012

Som mestres d'Infantil!


Què som? Mestres. Però no només això, sinó mestres d’infantil, orgulloses de la seva professió. No perquè sigui una feina amb possibilitat de ser funcionari o perquè diguin que és una carrera fàcil, sinó perquè ens agraden els infants, compartir moments amb ells i rebre tota l’estima que ells ens donen, sense que nosaltres se la demanem.


Les TIC i els mestres.


Diuen que les imatges valen més que mil paraules.
Tot depèn del moment i la situació, però aquesta fotografia parla per sí sola, no?

Imatge estreta d’aquí.


Didáctica TIC